Semavat Kızlar selam 19+1 deyim ama daha bebeğimin hiçbir hareketini hissetmedim. Sizler bebeğinizin hareketini ne zaman hissettiniz?
Mavi_rella Semavat ilk gebeliğinse hissetmemen normal canım merak etme. Bende ilkinde 20den sonra net hissettim. Şimdikinde 19da başladım hissetmeye şimdi 22 oldu bildiğin oynuyor hissediyorum valla😍😍😍
seyma0661 Semavat 18+5deyiz birkaç gündür pıt pıt şeklinde bişeyler hissediyorum 🥹 sağ tarafımda özellikle. Bugün henüz hissedemedim ama