Zuluss
Aşağı doğru indi küçülmedi ama kasıklarıma çok baskı yapiyor gogsum bı tık rahatladı. Perşembe günü gittik doktora en son kontrol nst vardı kasıklarıma dayanmış iyice kafası haftasonuna gelebilir demişti ama yok yani umrunda değil resmen çocuğun 😁