Minnos_34 15+3 teyiz . Evet gobus baya bı var dışarıdan hamiş olduğum bariz belli ikinci bebiş ondan sanırım. Ufaktan haretlerini bile hissetmeye başladım. Hapsirirken kasarsam kendimi benimde oluyor ama kısa sürüyor. Onun dışında herşey çok güzel gidiyor. En son 13+5 te görmüştüm özleştik bir kaç güne randevu oluşturcam inşallah 🙈