Melissssa Kızlar bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizce emzik verilmeli mi? Çok kişiden duyuyorum emzik bazı zamanlar kurtarıcı diyorlar. İlk gebeliğim tecrübem yok. Tecrübe sahibi annelerden fikir almak iyi olur diye düşünüyorum 🤗
balinannesi20 Melissssa ben denicem canım almazsa zorlamıcam alırsa da 1 yaşına varır varmaz emziği bıraktırmamızı söyledi doktorlar çene eğriliği peltek konuşma ve bağımlılık yapıyormuş🙇🏻♀️ Yeğenim 4 yaşında zorla bıraktı cidden peltek konuşuyor 🙄
tomurcukannesi Melissssa ben 5 günlüklen avent ortadontikten verdim çok memnunum 3 aylık oğlum bağımlıda olmadı sadece uykuya geçiceğinde veriyorum uyurken atıyo kendiside zaten😄
Melissssa balinannesi20 ben hiç peltek konuşma görmedim etrafımda yoktu yani ama bağımlılık çok gördüm o yüzden tereddüt ettim açıkçası
Zmraemr balinannesi20 peltek konuşma belli bir dönem sonra geçiyor ama diş yapısını etkiliyor sürekli emzik
balinannesi20 Melissssa sanırım sürekli emende oluyor yeğenim ağzından düşürmüyordu hiç yemek yerken çıkarırdı bir uyurken bile emerdi 🤷🏻♀️