Arkadaşlar merhabalar henüz eşimle yeni evliyiz birliktelik sonrasında ertesi gün hapı kullandım tabii sonrasında çok pişman oldum daha sonrasında birkaç kez daha birliktelik yaşadık hamile kalma ihtimalim var mı sizce yoksa ertesi gün hapı etkilemiş midir yardımcı olur musunuz adetime 4 gün var kasıklarımda tuhaf bir ağrı var göğüsümde de hassasiyet var ilaç etkilemiş ise umutlanmak istemiyorum:(