yeni_anne2 ilk zamanlar için iç zıbın alabilirsiniz üstüne çıtçıtlı badi ve alt üst. Zaten ilk 2ay çok uyuyor(genelde) battaniyeye sarılıyor. Şimdi 0-3 ay kollar minicik 3bucuk, da doğsa 4de doğsa kollar küçük olunca alta uzun kollu çıtçıtlı üste alt üst takım zor oluyor o yüzden kısa kollu çıtçıtlı badıler zaten kolların çoğunu kaplıyor. Mesela bu gösterdikleriniz ilkbaharda sonbaharda güzel oluyor. Nisan_mayıs_haziran gibi giydirip üstüne bi yelek şeklinde… O yüzden ikisinden de birer tane alın aklınız kalmasın aşırı almayın. Çok minik atlet yok malesef en küçüğü 1yaş varsa, da ben bilmiyorum. İç zıbın var o da 40çıkmadan küçük kalıyor. Kış yenidoğan için kısa kol çıtçıtlı badi alt_üst veya tulum ve penye yelek çok iyi oluyor + minik havlu çoraplar sıcacık tutuyor. Ve battaniye. İlk 3ay genelde böyle.