Elifsnmz0 Kızlar merhaba bebek arabası bakıyorum prego , yoyko , joie markaları kafama yattı gibi bu markaları kullanan ya da tercih edenler oldu mu ?
MorKelebek54 Elifsnmz0 kendi arabaniz varsa eger travel sistem alabilirsiniz. Ama kendinize ait bi arabaniz yoksa kabin boy alin bence. Prego da hem kabin hem travel sistem arabalarda var onlarada bakabilirsiniz. Düz travel sistem cok zor cunku parcali bi sekilde kapanmiuo oturma unitesini cikartip kapaniyo ben cok pismanim travel aslgima. Sizin yerinizde olsam pregonun hem travel hem kabin boyunu tercih ederdim☺️
Bella332 Elifsnmz0 bende çok araştırdım,aslında kabin boy istiyordum ama kabin boy olanlar çift yön değildi. Hem kabin boy olup hrm çift yön olanlarda aşırı pahalıydi. Elele mido 2 aldım. Travel sistem ama katlanabiliyor o yüzden kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Benim için en önemli kriter çift yön olmasıydı çünkü çocuğumun yüzü bana baksın istiyodum. Pusetli şekilde 11 bine aldım.
Elifsnmz0 Aylaa123 Travel sistem mi aldınız bugün e bebekte prego venüs markasına baktım hoşuma gitti çok rahat kullanımı vardı siz hangisini aldınız
Aylaa123 Elifsnmz0 travel değil kabin boy aldım sürekli seyehat ediyoruz çünkü hafiflik ve yer kaplamasın diye aria serisini aldım
Elifsnmz0 Betul-97 Evet bir tanıdığımız kullanıyor çok memnun o memnun kalınca bende düşündüm teşekkür ederim ❤️
Elifsnmz0 Bella332 Evet ben de o yüzden kabin boydan vazgeçtim bana dönük olmasını istiyorum ek gıdaya başlandığında gözüm üstün de olsun istiyorum önerdiğinizi de araştırıcam teşekkür ederim ❤️
Umay-12345 Çok uzun araştırma sonucu fiyat performans olarak prego venüs aldım daha kullanmadık ama çok güzel inşallah kullandıkça da memnun kalırız
Umay-12345 durgay çok memnunum 3 aylık oldu kızım çok kullanışlı gayet iyi Trendyol dan almıştım bide 2 günde teslim edilmiştş