Ancel Hiç korkma benim kızımın 17 aylıkken ilk dişi çıktı bu diş işleri genetikle alakalı dedi doktorum benimde dişim 2 yaşıma yakın çıkmış. Eşiminde 1 yaşından sonra çıkmış. Doktora da gittiğimde 2 yaşına kadar normal dedi hatta avansı geç çürür daha sağlıklı olur dedi. Zaten ilki çıktıktan sonra hepsi bir anda çıktı 3 ay içinde azılar dahil hepsi tamamlandı