Leyla988 o zamanlar da hareketteki baskıları için ağlamazsın inşallah ben çok ağlamıştım karnım remsen şekilden şekle gidiyordu bi sağ bi Sol tarafa kayıyordu her kaydıdığında göbeğimde o tarafa doğru yöneliyordu hem korkup hem mutlu olup değişik duygular içerisine giriyordu göğüs ucu da olur hatta ilk kararma oluyor sonra kaşıntı ondan sonra hafiften son Haftalara doğru ucu daha çok kaşınacak hatta süt bile gelecek ara ara hepsini hazırlıklı ol vücudun şu an bir döngü aşamasında ama süt geldiği zaman sakın elleme göğsünü ben kaşındığı için kaşıyıp Denklerin açılmasına yardımcı olmuştum daha çok fazla yoktu emzirme dönemi kısa sürdü 😂