Hmy12 36 artı 6 olduk dünden beri vajina da ağrım başladı belimde de ağrı ara ara kasılma mi sancı mi bilemedim ikinci doğumum ama ilkinde enfeksiyonum vardı zaten üç gün hastanede yatmışken olmuştu bu belirtileri hissetmedim acaba doğum yakın mı
aysetkr33 Hmy12 36+4 um aynı sıkıntılar sabahtan beri bende de var bel ağrım var oldukça fazla ve rahmimde kasılma var ikinci gebeliğim benimde
Hmy12 aysetkr33 Salı nts ye girecem şimdi doktora gitmeye gerek var mı bilemedim. Doğum yakın aslında ama bu belirtiler ilk defa olunca yazayım dedim. Vajinada yumuşama ya da ne bilim hassasiyet de var artik