Arkadaşlar kafam çok karışık 36 haftalık hamileyim normalde de hipertansiyon hastasıydm hamilelikte de ilaç kullanmaya devam ettim hem perinatolojiye hemde kadın doğuma görünüyordm geçen hafta perinatoloji 37 de doğuma alıcaz seni dedi tansiyon ilacı kullananları tansiyon hastalarını erken alıyorlarmış ama tansiyonum şuan normal ilerliyor 36 hafta 2400 kilosu ileriki haftalarda çocuk da sıkıntı olmasın kilo alımı durur diye erken alacklar mantıklımı yaşayan varmı