Zeliha61 Az önce de bir post açmıştım vajinama bıçak saplanıyor gibi ağrıalrım oluyor diye şimdi de afedersiniz tuvaletimi yaptım bitti sandım idrarım ayağa kalkacaktım ama devamında bir daha kendimi sıkma hissi uyandı sıktım su geldi sanki o idrar değil gibiydi bilemedim 😞😞 bir daha sıktım yine geldi su mu idrar mı anlamadım beyazdı çünkü .. bi yarım saat sonra yine tuvaleyim geldi ve yine ayni olayı yaşadım lütfen yardımcı olur musunuz ? Bilginiz varsa su parça parça gelir mi ne yapmam gerek
2bebekannesi Zeliha61 suyunuz gelmiş olabilir benim arkadaşımında aynı şekilde yavaş yavaş geldi kendiniz sıkamıyosanız eğer idrar değildir
dilcey Zeliha61 benim ilk doğumumda suyum gelmişti otururken birşey yoktu tuvalete gitmeye kalktım birden sıcak birşeyler hissettim adım attıkça süzüldü acaba altıma mı yapıyorum diye sıkıyorum kendimi yok kesilmiyor du ordan biliyorum
Yesimustafa Zeliha61 38+1 bnde . Post actim 1 saat once bu durumndan cok kotu bi agrı vajinada batma hissi.. idrar durumu bendede oluyor ama su değil ıdrar. Su kokudan belli olur ddi doktrum
Zeliha61 2bebekannesi şuan bekliyorum bakalım ağrılarımı dk olarak hesaplıyorum sıklaşırsa gideceğim inşallah
Seyda89 Birden foşurt diye gelir olarak biliyoruz hepimiz ama öyle değilmiş. Ara ara da gelebilirmiş. Ama sızmaya başlarsa sürekli ıslak olur dedi doktorum. Siz yine de doktora gidin bence.