Smsk92 32+4 deyiz biz de, 15 mart görünüyor doğum, her şeyi alındı çok şükür. Yıkama ütüleme çanta hazırlama işlemlerine geçecektik ki bu hafta annemin ani ameliyat olması gerekti. Onunla ilgileneceğim. 1 hafta geç hazırlasak bir şey olmaz heralde kızım o kadar da aceleci davranmaz 😬