Benimde 11 ncı haftada olmustu nir bir anda ayaktayken kan boşalmisti resmen. Bebeğe şükür bir şey olmamıştı kesede kanama var demişti ayaklarını yuksege kaldırıp yatıp dinlenmistim iğneler olmuştum, ama bizde kan uyuşmazlığı da vardı, oda kanama yapar, şuan oğlum 7 yaşında, ikinciye hamileyim mkorkma olabilir boyle şeyler stres yapma sakin kal hep