37+1 de doktora gittim sancım varmış açıklık 1 2 cm dedi peşine kahverengi lekelenmem oldu
37+3 yani bugün sümüksü bi’şey geldi
Normalde nişan geldiği zaman ne zamanda doğum gerçekleşir acaba
İlk dogumumda hıc bişeyim yoktu ağrı dahi bunda aksine ağrılı geçiyor