Yumak1 şöyle bir şey yazıyor internette de :/
Tetanoz aşısı olan annede oluşan antikorlar bebeğe de geçer ve bebeği doğum sonrası döneminde oluşması muhtemel tetanoz hastalığına karşı koruma sağlar. Hamilelik döneminde yapılmasının nedeni bebeği yenidoğan tetanozundan korumaktır.