seyma0661 tamam eğer parmağınızla yerini tam olarak gösteriyorsanız bu kalp ağrısı değildir muhtemelen kas ağrısıdır. (Yanımda hemşire arkadaşım var ona sordum merak etmesin göğüs kafesinde baskı, yanma, nokta olarak ağrıyı gösteremezse kalp ağrısıdır dedi)