Kızlar biraz saçma olucak ama heyecanıma verin,hamile olma olasılığım olabilir fakat emin değilim,kendimi inandirark aksini yaşarsam üzmekte istemiyorum yavaştan reglim gecikiyor karnimdaki şişlik bı turlu inmiyor bir kaç tane daha belirtim var ama birşey daha sormak istiyorum ishal olmakta belirtiler arasinda varmı kızlar belki biraz saçma olabilir ama sormak istedim? Sizceee🥹🥹