38 haftalığım, 2 hafta önce değerleri haftasıyla uyumlu bebeğime bu hafta doktor 2 hafta 2 gün geri dedi karın çevresi için. 1 hafta sonra yine gel dedi. Eğer ölçüsü değişmezse haftaya yani 39. Haftada suni sancı ile bebeği alacağız dedi. Benimle aynı deneyimi yaşayan ve sağlıklı doğum yapmış anneler var mı ? Bebeğim için endişeleniyorum