birmayismasali Kızlar anlayanlar yardımcı olabilir mi? bat 29 Ekim. Adet döngüm 32-33 gün. Genelde 15. 16. Günlerde yumurtlamam oluyor. Ama bu ay bu şekilde sürekli koyu çıkıyor. 
Asyarslan60 birmayismasali kuzum bence tam pik değil ama olacak gibi,dikkat ettiğim şey t çizgisi baya belirgin testlerinde Pco vs mi var
yeni_anne2 birmayismasali canım ben hep her yaptıgım da böyle koyudu sonra test yaptimm hamıleymısım ben şahsen bu sekılde öğrendim heyecanlandım 🤣🤣 senin icın
birmayismasali yeni_anne2 sanmıyorum ya daha 10 gün var adetime 🫠 insallah öyledir ama hiçbir belirtimde yok
yeni_anne2 birmayismasali inşallah vardır bende heyecanlandım senin icin umarım inşallah nasıp olmuştur 🤲🥺🥰
birmayismasali Asyarslan60 hayir düzenli adet oluyorum. Kontrole de gittim hiçbir sorun gözükmedi testlerde vs