Cems01 normalde 37den önce erken doğum olarak geçer benim oğlum 36+4 doğdu ama gelişimi yerinde olduğu için bir sıkıntı yaşamadık ters geldiği için ve nstde sancı çıktığ için doğum olmuştu doktorun verdiği tarih iyi bence başka doktor olsa şu gün bile alabilir :) ama 37 yi geçmesi bı yandan daha iyi çünkü öncesi olunca erken doğum diye geçtiği için bir sürü başka tetkikler yapılıyor biraz yorucu oluyor kafanıza takmayın bakarsınız bebeğiniz vajinal gelmek isteyevek o güne kadar benim oğlum anne ben tamamim dedi gelmek istedi ama ters olduğu için sezeryan oldu anne bebek bagimizda çok iyiydi kamu spotu 🤣🤣