Sata göre 5+3 ultrasona göre 4+4 gebeliğim var. Dün bir kaç damla bordo renk kan geldi. Acilden muayene oldum keseye bakıldı kesede bir problem yok önceki güne göre büyümüş dedi doktor. Evvelki gün alttan muayene olmuştum sonraki gün kanamam oldu yani. Progestan ve kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı . Progestan hapı verildi. Bugün adet bitimindeki gibi kahverengi lekelenme oldu yerleşme kanaması olabilir mi