37+3. Bende biran önce sağlıkla kızıma kavuşmak istiyorum hamilelikten o kadar yoruldum ki anlatamam. Benimde göbeğim biraz indi ama çok değil bir iki parmak ancak. Onuda yumuşaklığından anladım göğüs altında hafif yumuşama göbek deliğinin aşağı kısmında şişme var. Kasık baskısı da arttı tabi