Ruhummavi Ayımdayım ve bu zamana kadar doktorundan memnunum ancak iş doğum şekline ya da önerdiği ilaç vs ye gelince bir terslemeler başladı bu da beni kendisinden ve hastaneden soğuttu. Çünkü yıllarca eğer bir gün doğum yapacak olursam diye normal doğuma hazırlıyorum. Hmileliğim boyunca da beslenme spor hep dikkat edip ihmal etmedim. Eğer aksi bir şey çıkmazsa da bunun meyvesini yemek istiyorum. Ama şuan ki doktorum ne yapıp edip beni sezeryana döndürmek için yalan söyleyecek gibi geliyor.
Gulsen1909 Ruhummavi fatma Bolat Kadın tam bir normal doğum aşığı ve işinde inanılmaz ötesi iyi birisi çok çok tavsiye ederim
sivibzik Ruhummavi medicana - ayla aktulay ❤️ benim ilk doğumumda vajinal olması için gerçekten elinden geleni yaptı ama bebeğim kafasını yan soktuğu için ilerleyemedi. Her yolu denedi ama sezaryene yönlendirmedi, en son ben istedim kakasını yapınca bebeğim
Aysegebes Dr. Yeşim Gürel. Ben şuan onda takipteyim ve gayet memnunun bir sıkıntı yaşamadık henüz. Doğum şekli konusunda da keyfi bir yönlendirmede bulunmadı hiç
_mucizem_ Emlzydn hiç bilgim yok 🙈 ben 2 yıl kadar Cihangir hoca ile çalıştım ve çocuk doktoru Aylin Tarcan yeni doğan hemşiresiyim ondan onu önerdim 🥰
Ruhummavi Genelde medicanadan memnuniyet var ve doğumlu tamamlayıcım olmasına rağmen kullanamadığım tek hastane 🥺