Nazli_3009 ZeynepPtkya bana verdiler ama kanama olmadı düşmedi yani sonra kürtaj oldum halam da 5-6 saate yakın ilaç alıp çok ağrı çekti onun da düşmedi en son kürtaj oldu
ArasMom__ ZeynepPtkya bana verdiler hem vajinadan bir hap koyuyorlar sancı veriliyor birde dil altı bebek gelene kadar 2 3 saatte bir verdiler
Ayse0575 ZeynepPtkya bana yapmışlardı bi ilaç koydular kanama başlayınca kürtaja aldılar. Rahme kazıma işlemi yapılmaması için bunu yapıyorlarmış öyle demişti doktorum.
Grimsi Nazli_3009 bana da kaç tane fitil ilaç verdiler kanama gelmeyince kürtaj oldum sonradan bı sıkıntı oluştu mu sizde acaba
Nazli_3009 Grimsi ben dün kürtaj oldum şimdilik bir sıkıntı yok gibi görünüyor bebeğim haftası küçüktü kalp atışı duyulamadı vakumla aldılar