yarın transfer olacağım kızlar. Kullandığım ilaçlar Progestoron/estroferm/prolutex iğne. Doktorum aradı ve progestoronun 1.3 çıktığını söyledi (progestoron fitil kullanmadan önce) ve ilk başta iptal edeceklerini söyledi, sonra tekrar arayıp zaten sınırda bir şey olmaz dedi ve transferi yapmaya karar verdi başına böyle bir durum gelen varsa beni aydınlatabilir mi?😔