Nur_Erdugan53 Son adet tarihine göre 9 haftalık olmasına gerekiyorken ama doktor bana dedi ki 7 + 3 günlük uyuşuyor böyle yaşayan var mı aranızda sonradan düzeliyor mu o son adet tarihiyle uyuşuyor mu sonradan
turkan403 Nur_Erdugan53 yakaliyo ya sonradan haftasını geç döllenme olayı diyolar buna korkma benmde öyle mesela benmkinde. Baya fark var ama çok şükür sağlıklı
Nur_Erdugan53 turkan403 ya Hadi İnşallah öyle olur iki tane kızım var öyle olmadı hiç yani bu gebeliğimde oldu İki gebelik yaşadın daha önce üçüncü gebeliğim bu yani korktum yani
turkan403 Nur_Erdugan53 sağlıkla gelsin benmde iki kızım var ilkmde olmadı ama ikinci de geç döllenmeydi haftası iki hafta gerideydi sonradan yakaladi 37haftada doğum olmuştu her gebelik farkliyms 🤭
Nessee34 Benım öyle regl göre 9+6 ama ultrasona göre 9+2. Gerıden gelıyor ama doktor bunu. Icın bısey demıyor kalp atışını kontrol edıyor ileride yakalar haftasını