Civeleksu
35’ten sonra her hafta gitmelisiniz ve her seferinde nst çekilmeli. Nst çekilirken bebeğiniz uyanık ve hareketli olmalı. Hepsi doğru. Bebeğinizin uyanık ve hareketli olması için tok gidin, eğer şekeriniz yoksa nstye bağlanmadan hemen önce çikolata yiyin. Bol su için. Böylece bebeğiniz hareketlenecektir. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤗 ben 37.haftadayım. 34’ten beri her hafta gidiyorum ve yazdıklarımı yapıyorum mutlaka. İşe yarıyor 🤗