Eritrosit ve lökosit değeri 7 çıkmış arkadaşlar normalde referans aralığı 0-5 ve 0-4 olması gerekiyormuş. Crp de 1. 52 çıkmış referans değeri 0-5 arası olması olması gerekirken. Hamileyim pek anlamıyorum bu şeylerden e nabızdan baktim bu şekilde çıktı. Anlayan var mı?