annim_803 Bizede üç yaşta gecer dendi maalesef sanki gecmeyecek gibi Rabbim tüm yavrularımıza şifa versin inşallah
Tubatgn annim_803 bize ilaç verilmedi. En son hastane üç doz antibiyotik vurdular. Ptesi acilden kontrolü var. Kan alınıp genel muayenesi yapılacak. Hematoloji bizi 2-3 haftada bir çağırıyor. Sizde hematoloji takiplisiniz değil mi? Birde nötrofil sayısı kaç. Oğlumun şu an 50.
Tubatgn ssevilmommy Çok geçmiş olsun. Benim oğlum da çok terliyor ama öyle bir şey demedi doktor hiç. Peki size de mi nötropeni dediler. Yani beyaz kan düşüklüğü mü var?
Tubatgn annim_803 Hiç yükselme oldu mu peki? 8 ekimde acilde yatışı verildiğinde 1200 görüldü(ilk defa) . Çıkışı verildi. Bir hafta sonra 40 ile tekrar yatışı verdiler.
Tubatgn 1anonim Hayır, yemiyor. Süte daha yeni başladık. O da sadece gece. Nötropenisi uzun zamandır var. Neden sordunuz?
Dmrtkn Tubatgn merhaba geçmiş olsun 3 buçuk yaşında oğlum var 9 aylıktan beri nötropeni düzelmiyor. 30-40 o aralıkta. Biz immunoloji bölümünde takipliyiz ayrıca bactrim profilaksisi kullanıyoruz yani önleyici antibiyotik tedavisi bakteriyel enfeksiyonlar için. Önceden haftada 3 kere alıyordu yeterli gelmeyince hergün kullanmaya başladık. Viral enfeksiyonlar içinse korumuyor maalesef izole şekilde tutmaya çalışıyoruz. Ama anaokuluna giden abisi var ne kadar koruyabilirsek işte.
Tubatgn Dmrtkn Merhaba, size de geçmiş olsun. Oğlum da 12 aylıkken fark edildi. Şu an 20 aylık. Geçen ateşliyken 1200′e çıktı ve hemen 40′a düştü. En son kontrol de 180 olmuş. Şu an ay da bir kan alıyorlar. Tedavi ya da ilaç vermediler bize.
Dmrtkn Tubatgn teşekkürler. Hastalık dönemlerinde yükselmesi iyi bir durum demişti bize doktorumuz. Çok sık enfeksiyon ve hastaneye yatış olunca koruyucu antibiyotik olarak başlandı bize, doktorunuza sorun isterseniz.
Tubatgn Dmrtkn Evet, oğlumda neredeyse her ay hastane de. Enfeksiyon fazla. Ama, hastayken 1200 gördükleri için bir tedavi yöntemi uygulamıyorlar sanırım. Kaç kere sordum ilaç ya da iğne gibi yöntemlere başvuramazmıyız, diye. Sadece takip, diyorlar.
Cey8Cey Tubatgn aynı durumdan muzdaribim, son durumunuz nedir oğlum 2 yaşında yine nötrofil ve wbc değeri düşmüş, yükseldiği günleri de gördük düzeldiğini de ama en ufak bi hastalıkta yerle bir oluyor ve düzelmesi aylar alıyor 2 ay arayla hasta oluyor geniz akıntısı burun akıntısı sonra bronşit oluyor, antibiyotik kullanmak zorunda kalıyorum değer iyice düşüyor oda bende çok yıprandık.