Rose21 ben damlalardan hiç fayda görmemiştim canım , ben hep kimyon çayı verdim bebeğime, sürekli verince ağlama krizleri olmuyordu. 1 çay bardağı kaynar suya 1 çay kaşığı kimyon konuluyor , hem bebek hem anne içmesi lazım , bebeğe her emzirmeden önce 2 çay kaşığı veriliyor 👶🏻