Perşembe gece nişanım gelmişti, cuma doktor açıklık bakmaya çağırdı 1 cm açılmam olmuş rahim yumuşamış falan dedi doktorm 48-72 saat içinde doğumun olur dedi. Nstye girdim doğum sancılarım varmış ama hissetmiyordum hiçbir şey eve gönderdi sancıların artarsa gel dedi. Ama eve geldim dün sancılarım yok oldu desem yeridir öyle şiddetli bir ağrı hissetmiyorum hafif ağrılarım var sancılarım kesildi gibi oldu bi anda. Doktor doğumun başlamış dedi ama sanki doğumum bi anda durdu🫠🤣 var mı böyle olan