Kızlar merhaba adetim bazen düzenli olur günü gününe genel olarak gecikirim ama bu kdar hiç olmamıştı. 4 gün gecikmişti test yaptım negatif ama testten sonra bir akıntı şeffaf biçimde baya bir oldu sonra tabi ilişki oldu iki üç kez suan 15 gün gecikti hergün bugün adet olacağım galiba diyorum ama gelen giden yok ek olarak çok mide ekşimesi ve kasıklarda batma yaşıyorum ama adet gibi de anlayamadım test yapmaya da korkuyorum yine negatif olacak diye..