ecemeric95 merhabalar, ben dd 14+4üm ve salı günü tam 15+0da randevum var bakalım gösterecek mi miniğim cinsiyetini🥰 bende de sivilcelenme ilk zamandan beri devam ediyor ve göğüs ağrım oluyor ara ara, canımı yakıyor ama buna şükür. Arada kasık batmalarım oluyor bi de😊 Allah kucağımıza almayı nasip eylesin🥰