Jasmine2426 27 haftalık hamileyim 1 numara bez aldım 200 tane , çok mu almışım acaba , stok yapmıcam sadece bunu aldım sleepy yenidoğan 1 numara
Tugceaker Jasmine2426 yok iyi o saten doğduklarında bebişler biraz fazla bez kullanıyorlar yetmezse 1 Pakett daha alırsın bebeğinin kilo alma büyümesine görede numara numara büyütürsün
newmommmyy2 defnevedoruk neee 😂😂😂 gerçektenmi yaa 😂 bende 1 numaradan bir paket aldım 80 küsür tane var yeter diye düşünüyodum 😅😅
hunilimom Jasmine2426 stok yapma zaten sleepy dar kalıplı bir bez belki doğduğunda küçük gelicek yada yaramicak bezler elinde kalıcak o yüzden suanlik yeter bak iyi geldi pişik vs yapmadı o zaman stok yaparsın
suyolu34 Jasmine2426 bende 240 tane 1 numara bebem natural aldım 1 2 3 numaraları aldım, ilk aylardan hemen cildini etkileyeceğini hiç düşünmüyorum, düzenli bir temizleme ve bakımla pişik sorunu yaşayacağımı düşünmüyorum yaşarsam da bir ihtimal satışa koyarım çok zam geliyo çünkü
Booksandcats Sleepy bez diğer bezlere göre daha küçük ben 5 paket almıştım adet olarak hatırlamıyorum 50-60 civarıydı sanırım 4 tanesini kullandık 1 paket fazladan kaldı
_ozlmm Jasmine2426 molfix 120 li almıştım yanlış hatırlamıyorsam iki hafta da bitti aradım aradım 1 numara bulamadım sleppy vardı tek aldım ama inanılmaz sızdırdı sonra molfix buldum bulunca direk ona devam ettim 200 iyi bence hatta bir de 80 li falan da alabilirsiniz sonra ihtiyaç olunca 1 bulunmuyor 😂 ben hep 2-3 numara stok yaptım 2 denedim baya büyük geldi 1 numarayı 1 ay daha kullanırım gibi
Gulsen1909 Jasmine2426 yeter canım iki hafta pişik durumuna göre Marka değiştirmek gerekebiliyor ben Stok yapmadım o yüzden bir paket aldım bende molfix
Semakantar Jasmine2426 yoo cok degil bende 80 li 2 paket aldim şimdilik bakalim dogumdan sonra bebegin beze alerjisi bi hassasiyeti yoksa devam edecegim almaya ben molfix pure&soft aldim
seyma0661 Semakantar hep aynı bezden almayı düşünmüyorum açıkçası prima, sleepy, baby turco karışık alıp duruma göre bazılarını sabah bazılarını gece şeklinde kullanırım diye düşündüm. Prima diğer bezlerin 2 katı fiyat olarak 🥲
Semakantar seyma0661 benim kuzenim dogar dogmaz sleepeyle başladi da pisik oldu cok fena ne yaptiysa gecmesi bezini degistirdigi gibi iyilesti sonrasinda da molfix kullanmaya basladi o cok iyi gelsi ay ay stoklama bencee
seyma0661 Semakantar molfixe de sızdırma yapıyor diyorlar 🥲 sanırım deneyimledikçe devam edicem 1 ve 2 numaradan alsam yeter şimdilik