Merhaba sabahları saat 7 de kalkıyorum dün kalktım ve bir anda dengemi kaybettim allahtan kontrollü şekilde oturup sert düşmedim . Doktoruma söyledim normal dedi ani hareket etmeyin dedi . Bir kaç gün öncesinde zaten kanlarımı vermiştim demir falan 11.5 iyiydi . Tansiyonum da genel anlamda 10-6.5 falandır . Sizde böyle durum oldu mu . Olduysa ne yaptınız iyi gelen bir şey falan var mı