semmmm37373737 teşekkür ederim benim serklajim önlem amaçlı yapıldı kısalık açılma yoktu. Zamanla kısalık başladı ama 30 lardaydi en son hafif hunilesme var. Enfeksiyon ile uğraşıyoruz sürekli çıkıyor takviye ile ilerlemeden geçiyoruz. Hep yatıyorum hafif hareket ediyorum evin içinde o kadar.
Şükür bugünlerimize inşallah daha da ilerlemek amacımız.
Sizin haftanız gayet iyi rahat olun gelse de kuveze gireceğini sanmıyorum sağlıklı olsun yeter ki