Cimcime30 Bat bugün bnm gelen giden yok ama oku gun önce den vajınamda kuruluk kaşıntı var hamıle olabılırmıyım sızce çünkü en son on sene önce hamıle olduğumda böyle olmustu
Sila41_ Cimcime30 yani ultra erken gebelik testleri var hastaneye gitme imkanın yoksa onlardan yap ama en iyisi kan vermek kesin sonuç bana da haber verr
suyolu34 Cimcime30 ya bence ortalama 5 gün bekle derim bende hep böyle acele ediyordum stresten dolayı her ay 4 5 gün gecikip regl oluyordum, yani hamile değilsen bile stres yaptığın için gecikiyor
Cimcime30 Sila41_ erken test yapmadım ama kaset test dün yaptım negatıftı bılmıyorum ya cuma kan verecektim gıtmedım bekledım
Cimcime30 suyolu34 kuzum ovulasyon testı yaptım 5 ekımmyumurtlama 14 gün sonra adet olman lazım tıpa göre bugün bat bılmıyorjm ya hayırlısı
leyl25 Cimcime30 benimde 5 Ekim yumurtlama oldu uygulamaya göre 21 Ekim bat aslında bugün mü olması gerekiyor
Cimcime30 ZeynepDuru17 hayırlısı olsun ya artık saldım vallaha üstüne düşünce olmuyor ama bugün hıc belırtım yok bnm hele goguslerım hıc sısmedı bu ay sısınce adet oluyordum
ZeynepDuru17 Cimcime30 hayırlısı olsun bakalım kafaya takmayın deidginiz gibi bıraktığınız zaman oluyor
leyl25 Cimcime30 valla bir ay boyunca yaptım o testleri ilk kez aldım en koyu o gün gördüm sayfaya sordum evet yumurtlama başlamış dedi başka koyu gün görmedim bu sabahta erken gebelik testi yaptım negatif
Cimcime30 leyl25 bende aynıyım cnm bugün Regl olmamız lazım gelen giden yok ama ben erken test yapmadım kaset yaptım bende aşırı kasıntı kuruluk var vajınan da Regl belırtılerı yok