Nart 21+0 haftalığım göğüslerim arada sinek sinek gibi oluyordu hani emzirne döneminde fazla sütünüz gelir ya hissedersiniz ya işte öyle bir şey hafif bastırdım sarımsı sıvı geldi. Bu kadar erken gelmesi normal mi? Sürekli değil arada oluyor
_ozlmm Nart Ben hiç bastırmamıştım ama son aylar da damla damla gelmeye başlamıştı çok sık olmuyordu ara ara oluyordu doktora sorduğum da normal demişti
Nart _ozlmm bastırmıyorum zaten ama bir defa nerak edip bastırdım. Ilk hamileliğimde böyle birşey olmamıştı birazcık korktum erken doğum mu olucak diye
Nart HCMY_ ayy inşallah ya bastırmıyorum zaten sadece bir defa bastırdım erken doğum olmasından korktum