beyzaao çok normal bende böyle olmuştum 2 gün hiç hissetmemiştim 3.günün kıpırdamaya başlamıştı, bence çok kafanıza takmayın özellikle anne hareket halinde olduğu zaman bebek anne karnında sallandığı için drvamlı uyuyor oluyor, bazen de hareket etselerde siz farkedemeyebilirsiniz çünkü daha yeri çok geniş suyu bol, hemde hareketleri sayma zamanına daha var şimdilik keyifleri nasıl istiyosa o şekil hareket ediyolar bence endişelenmeyin