Kızlar selam iki gün önce gece yaptığım test negatifti post açmıştım buraya sabah ilk idrarla yaptigimda çizgiiydi silik çizgi görünüyordu onu gördükten sonra bir gün daha bekledim tekrar iki defa test yaptım ama negatif çıktı neden böyle oldu anlayamadım ilk defa silik çizgi görmüştüm

