Çok sıkkın hissediyorum böyle bir mutsuzluk hali var üzerimde. Ayrıca çok da halsizim. 3 gün önce enerjiktim birden söndü bütün enerjim. Heycan gitt yerini korku ve endişeye bıraktı… Nasıl geçicek bunlar??? Doğuma olumlu bakmak istiyorum heycanlı geçirmek istiyorum günleri ama yok yani. Eskiden bebek videosu izlemek iyi geliyordu şimdi nasıl desem aşırı soğuma var her şeyden