Hanımlar merhaba belimden karnıma doğru bi ağrı var daha öncede doğum yaptım ama sancım bu şekilde olmamıştı 36 haftalığım ağrım yürütmüyo resmen doktorum bugün yok numarasınıda vermedi ne olduğunu bilen var mı ona göre devlete gidicem hiç gitmek istemiyorum ama