Deletedmom667 Busraerrr geçmiyor zaman cuma ikili test var. Cinsiyeti merak ediyorum sonra hissetmek istiyorum ama baya zaman var sanırım 😂
Omaraysegul Busraerrr 10+6 oldum cok zor geciyor 2. Hamileligim ilk bebegimde boyle olmamistim mide bulantisindan kalkamiyrm.. sizin naail gidiyor
Busraerrr Deletedmom667 banada 12+3 e randevu vermişti belki cinsiyet tahmininde bulunuruz dedi ama kesinliği olmaz demişti bende çok merak ediyorum 🥰🥰
Deletedmom667 Busraerrr evet canım ben doktoruma söyledim emin olmadan soylemeyin die 😂 kesin cok gec öğrencem😂
Deletedmom667 Busraerrr rüyamda hep erkek bebek görüyorum ama kız hıssedıorum. ilk bebek ikiside yok hayırlısı neyse o olsun. Sen peki
Busraerrr Nesrin_tuana ahhh canım ahhh benimde ne yiyebiliyorum ne içebiliyorum 2 bucuk kilo vermişimm😔
EcemErgen Bugun tan 10 haftaligiz. Ama bendede hamileligimin basindan beri az mide bulantisi oldu. Annem diyodu ki sabahlari kalktiginda miden bulanir bende hic oyle olmadi bulanmadi. 8 ve 9 haftalikken psikolojik mi artik bilemiyorum aksamlari yedigimi cikariyodum sadece. Hepte ayni saatte 😂 oda gecti simdi. Kilolu hamile kaldim. Ve suana kadar hic kilo almadim. Progestan ve folikasit kullaniyorum sanirim onlarin vermis oldugu bi gaz ve siskinlik olsa gerek. Bana diyolar ne guzel iste rahat geciriyosun hamileligini ama bende korkuyorum miden bulanmiyosa yolunda gitmeyen biseyler olabilir diye de duydum korkutmam istemem kimseyi. Neden acaba? Normal mi sizce? Arada bi kasıklarim agriyo belim agriyo okadar.
busraaylmz 11+4 haftalığız suana kadar hiç mide bulantısı ve kusma olmadı🙊 sadece 250 gram da kilo almışım insallah hep böyle devam ederiz 😍
Sebahat77 10+5 benimde mide bulantısı karnımda ara ara agrı oluyor birde grip oldum çok kötü geçiyor ilk zamanlar böyle değildim zaman geçtikçe belirtiler çoğalıyor sevdiğim seyleri bile yiyemez oldum ilk hamileliğim ayrıca yanımda bana bakacak birimde yok kendi kendime idare ediyorum zormuş anne olmak gerçekten insan şimdi daha iyi anlıyor rabbim hayırlısı ile yavrularımıza kavuştursun ❤️