Yildiizr Hanımlar her zaman olan bir durum değil ama bazen eşimden tiksiniyorum, bana yaklaşmasını istemiyorum 6+4teyim. Adam bana o kadar iyi ve şefkatli davranırken içimden böyle hissetmek beni üzüyor. Sizde de böyle bir durum oldu mu?
Gul-5757 Yildiizr benim de olmuştu ona belli etmemeye çalışıyordum ama normalde çok seviyorum onu koklamayı hatta yani öyle sigara falan kullanmaz da ama hamileyken çok farklı geliyordu kokusu beni öpünce resmen ölüyordum parfümden de deterjandan da her türlü kokudan tiksinmiştim 12. Haftaya girince bitmişti sizin de öyle olur inşallah hala bile o zamanda kullandığım yumuşatıcıyı kullanamıyorum ama doğum yaptım bebeğim 3 aylık olacak neredeyse 😂
newmommmyy2 Yildiizr tiksinmek biraz ağır bir tabir ya 😅 eşiniz görse üzülür öyle demeyin bence hem eşinizden tiksindiğinizi düşünmeyin belki o anki üstündeki koku ya da yakınlaşması falan sadece hoşunuza gitmiyordur sonuçta hassas oluyor vücut bu dönemde herşeye biraz ilerledikçe düzelir mutlaka 😍😍
xJade Yildiizr Ay ilk haftalar eşimde resmen küf kokusu alıyordum. Kıyafetleri bile kokuyordu. Terlemedim ki ama temizim diyo Yazık garibim kalkıp banyo yapıp geliyor hala kokuyorsun diyorum üzülüyordu. Geçince ne kadar mutlu oldu. 😀 Bu arada eşimin parfümünü çok seviyorum. Ama o bile kötü kokuyordu. 10. Haftadan sonra koku hassasiyetim azalmıştı benim. Üzülmeyin er yada geç geçiyor. 🤭🥰
Yildiizr Gul-5757 asla belli etmemeye çalışıyorum, benim eşim de hiç sigara kullanmadı. Temizliğine de çok dikkat eder ama ortada bir sebep yokken adamdan tiksinmeye başladım🥹
Yildiizr xJade ben ona söylemiyorum hiç, üzülmesin çünkü onunla ilgili bir durum yok sorun bende😂 sadece midem bulanıyor diyorum o da kendi halime bırakıyor beni😂
mervedmrcn xJade ahahaha ay kendimi gördüm bende demir kokusu alıyordum sen yıkanmayı bilmiyorsun diye azarlıyordum bide gidip keselemişliğim bile var hiçte sesini çıkarmıyordu garibim 😂😂 Yildiizr Üzülmeyin geçici bi durum 25+5 haftalığım benim hala koku hassasiyetim var ama ilk zamanlardaki kadar değil
Alpmom__ Yildiizr tam tersine adama daha fazla aşık oldum . Son 3’aya girdik hâlâ aynı canım kocam 🥲😂😂
HuzurDenizim Ay konumuza istemsiz tebessüm ettim kusura bakmayın 😄 bir yakinim eşinin resmini dahi görünce ogurmeye başlıyordu aklıma o geldi 😂
Zuluss Yildiizr evet benimde öyle adam ev işinden tut her şeyi yapıyor ama yanıma gelince sinir oluyorum şöyle evden kovasım var😄sevmiyorum eşimi sanırım ama nebileyim tiksiniyorum bazen
myavocado Melike_4949 ya evet çok duyuyorum ben aynı hisleri eşime değil ama kayınvalideme hissettim 😅