Emferr Benim son adet tarihim 11 Eylül 8 gün gecikmem var 3 defa test yaptım hep negatif ilk defa bu kadar gecikmem oldu neden böyle oldu anlamadım lütfen cevaplar mısınız
Pnrdrsn Emferr hep düzenli olur muydu? İlk kez oluyorsa muhakkak bir nedeni var. Ama kötü yorumlamayin. Geç döllenme olabilir. Ya da stres, mevsim geçişi de gecikme yapabilir. Bekleyin bence biraz daha hafta içi kan verin. Daha net sonuç alırsınız.
Morbirbulut Emferr ben bir kaç gün geçikmem vardı kan verdim çıkmadı ama nor alde 15 inde adet olucak tm olmadım bekledim 30 unda gitti yeni yeni oluşuyor dedi 4 gün snra tekrar verdim bthgc yükselmişti hamilelik testleri %50 payı var kan tahlili en iyi sonuç ha bir de eve geç oluşmaya başlamış denişti ondan ilk yaptrdn kanda çıkmamış dedi bir de mevsim hava stres de etkiliyor regl iyi yine dikkat et derim
Sainmizgin Emferr benim beş haftalıkken kanda çıktı canım kaç kere test yapmama rağmen çıkmadı kan tahlili en iyi sonuç
28kbr Aynı durumu bende yaşıyorum kan verdim negatif çıktı ama hala olmadım adetten 7 gün önce başlayan 5-6 gün süren lekelenmem oldu şu an ne adet var ne leke sebebi nedir anlamadım
Sainmizgin Kkardelenn1 bilemiyorum canım benim çıkmadı hamile olduğumu göğsümden süt gelerek öğrendim sonra tahlil yaptırınca öğrendik
Kkardelenn1 Sainmizgin sağlıkla kolaylıkla gelsin inşallah ♥️benim için de dua edersen çok mutlu olurum 🤭
Sainmizgin Kkardelenn1 Allah gönlüne göre versin bol bol dua et mucize olur inşallah kaşık ağrıların falan varmı
Kkardelenn1 Sainmizgin arada bir gelen bir ağrı oluyor ama anlık hatta adet olacağım diye düşünüyorum bel ağrım sürekli var pazartesi kan vereceğim sat 12 eylüldü