Sinemce1 Kızlar ikili tarama testi bu haftada mı yapılıyor? Test tam olarak nasıl yapılıyor nelere bakılıyor kan mı veriyoruz yoksa ultrasondan mı bakılacak hiç bilmiyorum
newmommmyy2 Sinemce1 12.haftadan itibaren yapıyorlar diye biliyorum kan alınıyor sonra doktor bide ultrasonda kontrol ediyor o kadar ben bugün fetal dna yaptırdım ama ikili taramanında süreci aynı şekilde işliyor
Sinemce1 newmommmyy2 hayırlı güzel sonuçlar alırsınız inşallah 💕 kendi isteğinizle mi yaptırdınız riskli bir durum sonrasında mı?
tsmutter Selam birkaç gün önce yaptırdım, 11+0’da. Normal muayeneye girer gibi ultrasona alıyor doktor daha detaylı bakıyor, rapora notları düşüyor ve kan almaya gönderiyor. Kanı verip raporun tamamlanması için bekliyorsun. Stres olma 🫶🏻
Sinemce1 tsmutter çok teşekkür ederim aslında stres yapmıyorum sonuç ne olursa benim evladım sonuçta diyorum ben sadece süreci merak ediyorum internette bir sürü şey yazıyor aklımı karıştırıyor çok teşekkür ederim 💕
newmommmyy2 Sinemce1 ben kendi isteğimle yaptırdım ikili taramanın sonucu şaibeli olduğu için kesin sonuç almak istedim
tsmutter Sinemce1 doktorum yaptırmamı söyledi, ben de açıkçası korkuyordum, yaptırmasam mı diyordum ama kendimi bir şey varsa da hazırlamak daha mantıklı geldi bana
Havva433 tsmutter tsmutter 12.+4 iken ikili taramaya gittim doktor çok uğraştı görmek için ama küçük heralde oyuzden goremedim dedi bana da cinsiyetiniz sizin ne genelde erkekler hemen gösterir oğlum da ikili tarama da gösterdi