Maviss718 tamamdanolmuss benimki geç kalmış sanırım dezenfektan verdiler onu sürdüm hep yaş kaldı ondan kaynaklıymış inşallah düşer
tamamdanolmuss Maviss718 canım hep kuru tutmaya çalış sprey verdiler bize de onu sıkıp kapatıyoduk mendiliyle
Maviss718 tamamdanolmuss ben sprey sıktığım için zaten ıslak kalmış canım onu bıraktık bugün düştğ çok şükğr düştükten sonra göbek kısmı nası oluyor zamanla düzeliyor demi iç kısmı biraz yaş gibi anca düzelir demi