Merhaba reglime 2 gün varken evde test yaptım varla yok arası bi çizgi vardı.
Ertesi gün kan testi yaptırdım 5.5 çıktı 2 gün sonra 14 ve tekrar 2 gün sonra 30 çıktı.
Doktor değerlere düşük kimyasal olabilir dedi ama artışım gayet sağlıklı. Bilgili olan kişiler yardımcı olabilir mi 🥹