Bettby diyecek hiçbir şey bulamıyorum sizin gibi düşünen insanlarla karşılaşınca. Doğa diyorsunuz sokak diyorsunuz ama biz insanoğlu onlara nasıl bi doğa bıraktık ? Nasıl bi sokak bıraktık hiç düşünüyor musunuz ?
Allah aşkına sokakta ki kaç hayvanın başını okşuyorsunuz ? Veya hangisinin karnını doyuruyorsunuz ? Ya da kar kış kıyamette onlar için gözyaşı döküyor musunuz da doğa diyorsunuz sokak diyorsunuz ?
Şöyle düşünün öyleyse onlara yaşayacak doğa bırakmadık ! Onlara huzurlu sokaklar bırakmadık ! Onlara bırakın sevgimizi saygımızı yitirdik ! Biri gelir tekme atar diğeri gelir işkence yapar ötekisi gelir öldürür... Sokakta yaşayan bir kedi köpeğin ömrü 2-3 yıldır ortalama amma ve lakin onu sokaktan kurtarıp el bebek büyütürseniz 20 yıla kadar yaşayabilir. Hiç vicdan yapmayın vicdanınız rahat olsun onlar evlerimizde çooook mutlu ve huzurlu.